2015 m. balandžio 7 d., antradienis

Dovanos

Praėjus dar vienam mano gimtadieniui supratau, kad gimtadienis geras ne tada, kai gauni dovanų, o tada, kai esi su pačiu brangiausiu žmogumi. Šį gimtadienį praleidau ne namie, o Kaune. Net ir saulė šypsojos man. Buvo tobula diena.
Nors savo dovanų neviešinu, tačiau viena noriu pasidalinti. Nauja meilė. Ji ir graži, ir patogi ir elegantiška - atspindi mano asmenybę. Nors iki šiol nesu turėjus šviesios tašės, mat ji greitai išsitepdavo kas man labai nepatinka, tačiau šią saugosiu kaip savo akį, o kas nesaugotų. Nuotraukose jos grožio atskleisti neišėjo, tačiau bent akies krašteliu galima suprasti ką turiu galvoje.

 
Vienas didžiausių jos pliusų- talpa. Viduje yra tik vienas skyrius, o pamušalas neleidžia įsivelti mažiems daiktams tad nereik 10 min ieškoti mini tušinuko.

Konkretumas šį kartą yra šioje tašėje pranašumas.  Nekantrauju kada galėsiu išeiti į gatvę su ja. Nauji pavasario orai ir nauja aš. Žavu:*

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą