2015 m. balandžio 22 d., trečiadienis

Chaosas

Gyvenu tikrą chaoso kupiną gyvenimas. Kai seniau nuobodžiavau nuo pertekliaus laiko, dabar man jo tiesiog trūksta. Niekada nemaniau, kad užduotus namų darbus, ar kitus svarbius dalykus darysiu būtent pamokų metu. Iš tiesų, tai vienas iš geriausių būdų sutaupyti laiko, todėl dabar nieko keisto, jei mane pamato, jog per lietuvių kalbos pamoką skaičiuoju matematinę viltį.
Dėl krūvos darbų tenka paaukoti net miegą.Esu vaikščiojantis zombiukas, kuriam iki pilnos laimės tereikia poros valandų miego. O kalbant apie maistą, pamirštu apskritai jį, tik grįžus namo apie vidurnaktį suprantu, kokia esu alkana ir prieš miega sukertu visą dienos normą. 
Tik šiandien supratau, kad taip tęstis nebegali ilgiau, esu mergina ir laiko sau visada turiu turėti, todėl vos tik grįžus iš mokyklos nuskubėjau į parduotuvę, kurioje leidau sau įsigyti dar vieną žiedą.Įsigijau visus tris, net nenutuokdama kur juos panaudosiu.





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą