2015 m. kovo 1 d., sekmadienis

OPTIMALS atradimas

Su pavasariu:) Turbūt pažiūrėjusios pro langą, visos nusiteikėt turėt puikią dieną, tarp jų ir aš. Šiandieninėje mano temoje OPTIMALS cleansing milk ir OPTILAMS soothing toner. Iki šiol niekada nebuvau naudojusi nei veido pienelio, nei toniko, priežastis labai aiški - mano oda labai jautri, todėl bet kokia priemonė man sukeldavo tik veido raudonį ir perštėjimą, be to esu tinginė, todėl terliotis papildomais kremais ir skysčiais neturiu kantrybės. Šį rinkinuką gavau dovanų, visą savaitę skeptiškai žiūrėjau į tai ir prižadėjau pabandysi savaitgalį, kai turėsiu daugiau laiko.


Priemonės skirtos jautriai veido odai, nesukelia alergijos, tinkamas naudoti kasdien valant makiažą ar veido nešvarumus. Dar niekada mano oda nebuvo tokia graži, skaisti ir sudrėkinta. Pavasarį ji išgyvena tikrą chaosą, tačiau šiais metais ji nešerpetoja, yra lygi ir švari. 
Nepaslaptis, kad neturėjau žalio supratimo kaip tokias priemones naudoti, pats valomasis pienelis yra labai skystas, užtepus ant pirštų jis tiesiog neslysta pirštais, tačiau man tai privalumas, užtepus ant odos puikiai nuvalo, yra neriebus ir svarbiausia sudrėkina, viską nuplovusi vandeniu apšlakstau veidą toniku. Dabar jau dvi savaitės nenaudoju jokios skystos pudros, nes priemonių dėka, veidas tapo be didelių problemų. Manau puiki proga pavasarį pradėt be apsunkinančių pudrų, kurias naudojau žiemą. 
Gražios ir šiltos kovo 1-osios, bučkis:*

4 komentarai:

  1. Puikus įrašas ! Reikės išmėginti šias priemones :)

    http://ievagrunulaite.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti
  2. Metu tau iššūkį :D Tau reikia atsakyti į mano užduotus klausimus, o paskui užduoti savo klausimus kam nors kitam :D
    http://www.violetiniailaukai.blogspot.com/2015/03/kaupiau-kaupiau-pasokinejau-ant-batutu.html

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū už iššūkį, kai tik turėsiu laiko, būtinai atsakysiu:)

      Panaikinti