2015 m. vasario 15 d., sekmadienis

Kosmetika: tai ką pamilau

Grįžtu po ilgos pertraukos ir noriu pasidalinti mano atrastom naujienom, kurios man paliko didelį įspūdį. Nesu mėgėja išlaidauti perkant brangę kosmetiką, todėl visada ieškau geros kokybės ir mažos kainos variantą. Aišku, toks eksperimentavimas ne visada duoda vaisių, mat tas kas pigu, dažniau nuvilia, o ne pradžiugina, tačiau ką išsimyliu, tą mielai rekomenduoju kitiems. Taigi maža apžvalga to ką įsigyjau ir be ko nepradedu savo dienos.


FIT me skysta pudra pas mane atkeliavo visai netikėjai, tiesiog pavyko ją įsigyti pigiau nei siūlo Lietuvos parduotuvės. Nors į šį gaminį iš pradžių nežiūrėjau rimtai, tačiau dabar mielai sunaudosiu ir gal net pakartosiu. Visgi šio gaminio nerekomenduoju riebios odos savininkėms ar linkusioms į alergiją. Skaisčiaveidėms šio gaminio užteks vos vieno lašo, mat pasidengia labai pigmentuotai, nesuteikia kaukės efekto. Vienas iš pliusų- gausus spalvų pasirinkimas, gražus padengimas, minusas- priskirčiau vieną iš nenatūraliausių gaminių, mat pilnas parabenų ir kitokių kenksmingų medžiagų. Natūralios kosmetikos mėgėjoms nerekomenduoju.

Naked2 šėšėlių palėtė. Orginalios palėtės kaina iš ties didesnė už įpastų šėšėlių, tačiau palyginus mano orginalios ir draugės "padielką", beveik neradome skirtumo, todėl taupant pinigus, patarčiau pirkti neorginalią. Aišku, ji nelaikys taip ilgai( nors ir taip išlaiko visą dieną nenubyrėjus ir nesubėga į raukšlės) ir nebus jos tokia koncentracija(nors lengvai išgaunamas tiek ryškiau, tiek blankiau), tačiau vis tiek atrodysite puikiai. Pagrindinis pliusas -  kaip ir minėjau, visą dieną išlieka savo vietoj ir su šia palete net ta, kuri niekada nesidažius, sugebės pasidaryti profesionalų splavų perėjimą ant voko, magiškas dalykėlis. Minusas -  gaila, tačiau spalvos beveik visos identiškos, skirias tik jų tamsumas ir šviesumas, gal ateityje galėsim džiaugtis didesniu pasirinkimu.

Viena iš mano svajonių buvo įsigyti šepetėlių rinkinį. Galbūt persistengiau, tačiau nusipirkau 32 šepetėlius. Gavusi neturėjau žalio supratimo, ką man veikt su jais, naudojau (ir naudoju) ne pagal paskirtį, tačiau nuo šios neišsivaizduoju savo dažymosi proceso be jo, patarčiau įsigyti visoms, nes kas nepavykdavo iki šiol, tas pavyks su tam skirtu šepetėliu.




Daug blog'o merginų ne kartą sakė, kad be skaistalai - pagrindinis makiažo akcentas. Iki šiol numodavau ranka, nes buvau šventai įsitikinus, kad tik blakstienų tušas mane gali išgelbėti. Klydau.
Nuo šiol priskirčiau ir skaistalus. Pasirinkau kaip pirmam bandymui pigų variantą Golden Rose perlų pavidalo skaistalus, šį kartą pigus gaminys pranoko pats save- pasidengia tobulai, veidui suteikia gyvumo ir papildomo žavesio. Dėl ne itin dedelės koncentracijos niekada nepadauginus, ko pasakoja išvengiu barbės efekto. Pagrindinis pliusas- suteikia lengvo jaunatviškumo. Minusas- į perlus vilgant šepetėlius, jie mėgsta iškristi iš dėžutės.

 Merginoms, kurios turi mažas ar neišraiškingas akis patariu nusipirkt lainerį, pasipraktikavus ir nupiešus tiesę liniją pačios nustebsit, koks tai stebuklas. Esu mėgėja ryškinti akis kiek galima ryškiau, o tai vienas iš mylimiausių mano gaminių. Pliusai - suteiks akims išskirtinumo ir vizualiai jos taps didesnės.  Minusai- reik išmokti nubrėžti tiesią liniją, nes kitaip visi pastebės ne grožį, o nekokybišką makiažą.

Pabaigai- lūpos. Iš tiesų ant savo lūpų nieko nemėgstu, jokių skystų lūpų dažų, mane tai nerviškai veikia, galiausiai viską nuvalgau, Tačiau lupų vazelinas privalomas šaltu metu. Gavau dovanų Blistex  lūpų vazeliną, nors dominuoja vyšnių kvapas, tačiau užtepus ant lūpų jas ima maloniai šaldyti.

Taigi, aš manau, kad net ir pigus gaminys gali padaryti daugiau nei mes išsivaizduojame, tiesiog reikia eksperimentuot ir ieškot sau geriausiai tinkančio. Gražaus sekmadienio. Bučkis.

11 komentarų:

  1. Sveiki, saunus blogas :) Mane tik sudomino blogo pavadinimas? Ar cia klaida ar taip norejote pavadinti ? :) Nieko pries neturiu, tiesiog idomu :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū! Smagu girdėti jūsų nuomonę:-)Mielai ištaisyčiau klaidą, bet pati, iš tiesų, nerandu jos:-)

      Panaikinti
  2. Na dieary, cia kazka reiskia? ;)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ne, iš tiesų ten klaida:-/ turbūt pataisyti neis:)

      Panaikinti
  3. Na kodel:) Reikia pasidometi, paskaityti internete, galima uz 1 svara nsusipirkti varda internete ir nebebus blogspot, bus tik www.mydiary.co.uk :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū už informaciją, būtinai pasidomėsiu;)

      Panaikinti
    2. Jei ka rastelk man ;) www.skinnystalker.com

      Panaikinti
  4. Turiu as ir originalia, ir neoriginalia NAKED - uz neoriginalia tokiu pinigu tikrai nemokeciau. Jau geriau isigyti paprastus Maybelline Color tattoo uzuort bandzius nusipirkti padirbta NAKED varianta :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Mane labai stebina gamintojai, kurie kuria kopijas, kad didesnį dėmesį skiria ne gaminiui, o pavyzdžiui kaip NAKED - identiškai dėžutei. Turbūt ta vadinama "padielka" daugiau kuriama ne naudojimui, o tam, kad galėtume pasakyti prieš drauges "ir aš turiu":D

      Panaikinti
  5. Jei norisi Naked del kokybes, tai koks tikslas pirkti neoriginala? Nes ta pacia spalvu palete gali pasiulyti MUE, W7 uz laaabai maza kaina...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš įsigijau orginalią, o mano draugė taupymo sumetimais įsigijo neorginalią. Turbūt paaiškinimas vienas- įsigijo labai geros kokybės neorginalią, nes skirtumų beveik nėra,( tik minėti mano bloge) ir aišku kainos skirtumas:)

      Panaikinti