2015 m. vasario 16 d., pirmadienis

Asmeniškumai

Šiandien man labai optimistiška nuotaika, esu pilna jėgų ir nori kažką nuveikt. Iš kur semiuosi geros nuotaikos? Turbūt iš spalvų, bet kadangi už lango vien baltas (na, ne toks jau ir baltas) sniegas, tenka ieškoti kitų alternatyvų. Į dienos šviesą ištraukiau viską kas primena pavasarį. Norit tikėkit, norit ne, bet mažos smulkmenos ne tik skaidrina nuotaiką, bet ir padeda užmiršt, kad dar iki kalendorinio pavasario liko 12 dienų.


O čia pasireiškia be sąlygiška meilė papuošalams. Naujokai mano papuošalų dėžutėje.






Iki greito, bučkis;*




P.S. nuotraukos yra MANO asmeninės, nekopijuoju nuo kitų blogerių, todėl prieš kalbant turėkite įrodymų, ačiū už supratingumą.

2 komentarai:

  1. Nerealūs papuošalai :)
    http://gabukasa.blogspot.com/

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū! Tai mano viena iš aistrų varanti mamą į neviltį:D

      Panaikinti