2015 m. gegužės 27 d., trečiadienis

Asmeniškumai.

Ne paslaptis, kad palyginus prieš 5 metus ir dabartinę Oriflame kosmetiką, matoma didelė pažanga kainos ir kokybės klausime. Nors iki šiol buvau šios linijos didelė šalininkė, tačiau jau pusę metų leidžiu pasilepinti būtent šia kosmetika.


Pirmiausia, kalbant apie blakstienų tušą, galiu pasakyt, kad jis nurungia net ir tuos, kurie kainuoja dvigubai, o gal net trigubai daugiau. Mano blakstienos labai plonos, o nuo dažymo prarado natūralų ilgį, šie tušai mano bėdą išsprendė. Dažna mergina užklausia ką darau, kad mano blakstienos tokios ilgos ir tobulai padažytos, paslaptis- šepetėlis.


Nors šepetėlis labai plonas, tačiau jis atskiria kiekvieną blakstieną ir taip išgaunamas natūralus, tankių blakstienų efektas. Be to, jo kvapas nėra įkyrus, o esančios medžiagos nedirgina akių, kaip kiti, tad tiks ir labai jautrių akių savininkėms. Man šiuo metu jis pats mėgstamiausias, nurungiantis net populiariausias firmas. Spėjau įsigyti ir antrą, kai kataloge galima rasti jau ir kitų šios linijos variantų. Pasirinkimas tikrai didelis.


Kitas mano atradimas skirtas antakiams. Iš pirmo žvilgsnio panašus į blakstienų tušą, tačiau tai Giordani Gold naujiena skirta tobuliems antakiams. Naudoju jau savaitę, dėl to turiu susidarius mažą nuomonę: iš pradžių buvo sunku naudotis, tačiau pramokusi radau daugiau pliusų, nei minusų. Užtepus jaučiamas tempimas, kol masė išdžiūva, o vėliau tampa natūrali ir sodri spalva. Deja, prašoviau su spalva, nors esu šviesiaplaukė, tačiau mėgstu tamsius ir išraiškingus antakius, todėl teks rinktis tamsesnį variantą.



Ir pabaigai mylimiausias pirkinys. Nežinau kaip tiksliai jį pavadinti, nes yra daug variantų. Manau tiksliausias pavadinimas -mini daukartinio naudojimo kvepalų flakonėlis, nes jis ypatingas tuo, kad į juos galima pripildyti savo mėgstamų kvepalų n kartų, o dėl jo mažo dydžio, galima turėti su savimi bet kur ir bet kada. Naudotis labai paprasta, tiesiog nuimti flakonėlio apatinę dalį ir įpilti kvepalų. Dabar išvengiu be reikalingo 50ml buteliuko tampymosi su savimi.
Maža dalis kosmetikos vasarai pasitinkant.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą