2015 m. sausio 2 d., penktadienis

Patirtis: NIVEA DAILY ESSENTIALS


Nors didieji šalčiai, kurie buvo aplankę Lietuvą, pasitraukė, tačiau mano veido odai iškilo dar didesnė grėsmė - šaltas vėjas. Šią problemą galėjau spręsti dviem būdais: arba nekišti nosies į lauką, kai vėjas visai įsijautė smagume arba  ieškoti išeities ieškant veido kremo. Kadangi man, jautrios veido odos savininkei tokia paieška baigiasi visišku nusivylimu, todėl ruošiausis nekišti nosies visą savaitę. Visgi supratau, kad prieš orą nepakovosi ir vis dėlto nuskubėjau į parduotuvę ieškoti veido kremo.
Kadangi nenorėjau leisti didelių pinigų tam, ką po to galiu nusivylus išmesti, todėl rinkausi vieną iš pigesnių veriantų, bet su prekės ženklu, kuris man bent kiek žinomas. Taigi mano akys užkliuvo už NIVEA kremo, kuris kainavo vos 23lt arba maždaug 6.70 euro litus. Maža kaina, tačiau tai vienas iš įrodymų, kad mažiau nereiškia prastos kokybės.
NIVEA daily essentials dieninis maitinamasis kremas, kurio sudėtyje yra migdolų aliejus ir HYDRA IQ, kuris užtikrina gilų drėkinimą, taip pat, kremas dėl UV filtrų padeda apsaugoti odą nuo saulės spindulių, kas mano galva yra labai svarbu ne tik vyresnio amžiaus moterims. Pasak pakuotės, ši priemonė intesyviai drėkina ir maitina, oda atrodo sveikai ir gražiai.
Pati naudoju vos 2 savaites, tačiau dingo po veido plovimo odos traukimas, šerpetojimas, oda atrodo sveikesnė ir gyvesnė, todėl galiu drąsiai rekonentuoti visoms, kurio oda linkusi į raudonumą, elegiškai kai kurioms priemonėms ar linkusi į šerpetojimą.
Taigi, mano neįkandama misija rasti veido kremą baigėsi visai netikėtai. Dabar galiu džiaugtis sveika oda, nebijančia vėjo ir šalčio už mažą kainą.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą