2015 m. sausio 1 d., ketvirtadienis

Euras ir kitos bėdos



Su naujais! Negaliu vis dar patikėti, kad praėjo dar vieni metai, nors horoskopas žada gerus metus, tačiau mane gązdina iššukiai, kurie lauks šiais, 2015- ais. Kalbu apie visiems žinomus 12-iktos klasės brandos egzaminus. Nežinau kaip jums (buvo ar bus), bet kol kas nejaučiu tos egzaminų baimės, kuri lydi daugiau ar mažiau kiekvieną bent kiek besirūpinantį savo ateitim abituriantą. Mane piktina mokytojų spaudimas, kai mokinį gązdina, jog tu nesugebėsi, o tie kvaileliai, kurie vis dėlto išlaikė yra tiesiog "fuksas" arba Dievo  nušvietimas egzamino metu.  Man toks mokytojų "paskatinimas" tikrai nepadeda, imi vis labiau galvoti ne apie gerus rezultatus, o apie tai, kad iš vis išlaikyt.
Nauji metai- nauja valiuta! Nežinau kiek žmonių džiaugiasi šia valiuta, tačiau man dėl to tik liūdna. Nors ir nesu pasišventus patrijotė ir niekam neprisiekinėsiu, jog niekada neišvyksiu iš Lietuvos ieškoti geresnio gyvenimo, tačiau litas man buvo vienas iš svarbesnių Lietuvos vertybių, o dabar tapom eilinė Europos šalis su didesnėm kainom ir mažesniu atlyginimu.
Be to, įvedus eurą daugelis prarado nuovoką tarp prekės brangumo ir pigumo. Daugelis dar ne kartą suklys pamatęs trigubai mažesnę kainą, o jei mažiau, tai ir norisi daugiau. 
Visgi, linkiu nepasiklyst ir džiaugtis 2015!



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą